FAQ

Antwoorden op veel gestelde vragen

Algemeen

Hoe lang is de contractduur bij Lucky Minute?

Lucky Minute sluit contracten af vanaf 1 jaar.

Wat krijg ik als ‘Lucky Minute Member’?

Buiten het reguliere gebruik van het platform bieden we ook verschillende POS materialen aan. Zelfs maatwerk is bespreekbaar.

Waar kan ik mij als ‘Member’ registreren?

U kunt zich als Member aanmelden via onze registratiepagina.

Kan ik een demo van Lucky Minute ontvangen?

Natuurlijk! U kunt een demo aanvragen via het formulier op onze demopagina.

Kan ik mij aanmelden voor een nieuwsbrief?

Ja, dat is mogelijk. Vul hiervoor het formulier onderaan de pagina of op of onze contactpagina in.

Waar kan ik een recensie achterlaten?

U kunt een recensie achterlaten door het formulier op of onze contactpagina in te vullen.

Deals

Wat gebeurd er met mijn deals?

Wanneer u een deal plaatst, ontvangen al uw volgers een pushbericht. Wanneer zij de app openen, zien ze de deal met alle informatie. De consument die de deal als eerste accepteert, voert de benodigde gegevens in en ontvangt de deal in de app. Deze deal bevat een unieke code die bij uw locatie getoond moet worden. U ontvangt zelf een bevestiging via de mail. Deze reservering is compleet voorzien van naam, contactgegevens en het aantal personen.

Krijg ik een bevestiging van een geaccepteerde deal?

Ja, zodra een deal geaccepteerd is, ontvangt u een bevestiging via de mail. Deze reservering is compleet voorzien van naam, contactgegevens en het aantal personen.

Hoeveel deals mag ik uitzetten?

U kunt zoveel deals uitzetten als u wilt, hier zit geen maximum aan verbonden.

Hoe plaats ik een deal?

Log in met uw Lucky Minute account en klik op de optie Nieuwe Deal. Vul de benodigde gegevens in, controleer uw deal en klik op de knop “Plaats uw LUCKY DEAL” om de deal te plaatsen.

Hoe lang kan de deal geaccepteerd worden?

De deal kan geaccepteerd worden totdat een van uw volgers de deal heeft binnengehaald.

Kan ik een uitgezette deal nog annuleren?

Nee, wanneer u een deal plaatst wordt deze direct naar al uw volgens gestuurd. De deal kan daarna niet geannuleerd worden. Controleer uw deal daarom goed voordat u deze plaatst.

Kan ik een uitgezette deal nog wijzigen?

Nee, wanneer u een deal plaatst wordt deze direct naar al uw volgens gestuurd. De deal is daarna niet meer te wijzigen. Controleer uw deal daarom goed voordat u deze plaatst.

Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Klik op de loginpagina op “Wachtwoord vergeten”. U krijgt dan een e-mail met instructies voor het wijzigen van uw wachtwoord.

Hoe kan ik mijn locatiegegevens aanpassen?

Log in met uw Lucky Minute account en klik op de optie Locatie(s). Klik vervolgens op de knop Aanpassen om uw locatiegegevens aan te passen.

Wat doet Lucky Minute met mijn gegevens?

Lucky Minute gebruikt uw gegevens enkel om u als consument te registreren. Uw gegevens worden op een beveiligde omgeving opgeslagen en niet met derden gedeeld. Na het beëindigen van de overeenkomst worden de gegevens na 1 maand geanonimiseerd.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met Lucky Minute?

Lucky Minute is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar via 070 – 358 55 54. Daarnaast kunt u een mail sturen via ons contactformulier.

Wanneer is Lucky Minute bereikbaar?

Lucky Minute is maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar via 070 – 358 55 54.

Kosten

Wat kost Lucky Minute?

Vanaf €20,- per maand ben je al aangesloten.

Een andere vraag?

Neem contact op!

Telefonisch een vraag stellen?

Voor alle vragen zijn wij van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar via 070 – 358 55 54.

Volg ons op social media